برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج‌فارس در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره فرهنگی و هنری خلیج‌فارس به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور گفت: جشنواره فرهنگی و هنری خلیج‌فارس با مشارکت انجمن‌های فرهنگی و هنری وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در بخش‌های نمایش خیابانی و صحنه‌ای، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، شعر، عکس، فیلم و داستان کوتاه با موضوع خلیج‌فارس و موضوعات مرتبط اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان این موضوع که علاقه‌مندان و هنرمندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را تا پایان فروردین ٩٨ به دبیرخانه ارسال کنند، بیان کرد: علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ارسال با شماره تماس ٣٣٣٢٨٠٧٥ و ٣٣٣٢٠٥٣٨ تماس حاصل نمایند.

کرمپور تصریح کرد: آثار برگزیده پس از داوری در روز‌های ١ تا ٣ اردیبهشت، در روز دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج‌فارس با حضور مسئولان استانی و کشوری در شهر بوشهر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد کرد: برنامه‌های جنبی متنوع و مختلفی نیز تدارک دیده‌شده  است که همزمان با این رویداد بزرگ ملی اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهبا اشاره به اینکه مجموعه استانداری بوشهر به صورت ویژه موضوع جشنواره خلیج‌فارس را پیگیری می‌کنند، یادآور شد: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و افراد جامعه در برنامه‌های این روز مهم ضروری است، زیرا خلیج‌فارس به همه مردم ایران تعلق دارد.

دهم اردیبهشت‌ماه که همزمان با سالروز آزادسازی جزیره هرمز از استعمار پرتغال است بنام «روز ملی خلیج‌فارس» نامگذاری شده است.

                                                     برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری خلیج‌فارس در بوشهر

انتهای پیام/م

بوشهر میزبان جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.