تصادف مرگبار قهرمان کشتی جهان در ماسوله

قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان به همراه دو کشتی‌گیر در پی سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

تصادف مرگبار قهرمان کشتی جهان در ماسولهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد خودروی هیوندا توسان با ال ۹۰ در محور فومن به ماسوله در محدوده شهر ماکلوان ۴ نفر بر اثر این سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی، با اشاره به اینکه از این تعداد یک فوتی مربوط به خودروی توسان و سه فوتی دیگر مربوط به خودروی ال ۹۰ است ، افزود: در این حادثه همچنین ۲ نفر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: راننده خودروی هیوندای توسان به دلیل انحراف به چپ عامل این تصادف مرگبار بوده است.

وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی علاوه بر سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان، حسن علی‌نیا و جواد قربانزاده دو کشتی‌گیر گیلانی نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کرده و علی موسوی دیگر کشتی‌گیر مطرح استان و احسان موسوی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، یکی از سرنشینان خودروی توسان نیز در این حادثه فوت شد.

سرهنگ حسین محمدپور، به کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد و افزود: همچنین در تصادف‌های منجر به جرح نیز ۱۰ درصدکاهش یافتیم.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز سفر‌های نوروزی محور‌های رشت به لنگرود، تالش به آستارا و سنگر به سیاهکل که در سال گذشته بیشترین میزان تصادف‌ها را داشته‌اند شناسایی و اقدامات لازم برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی انجام شده است.

انتهای پیام/م.ع

جان باختن ۴ نفر بر اثر سوانح رانندگی در گیلان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.