نخستین تمرین نساجی در سال جدید

نخستین تمرین تیم نساجی مازندران عصر دیروز جمعه دوم فروردین در زمین شماره ۲ آزادی استارت خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به دلیل زیر کشت رفتن استادیوم کارگران، مربیان و بازیکنان تیم نساجی مازندران در زمین شماره ۲ استادیوم آزادی گردهم آمده و اولین تمرین سال جدید برگزار کردند.

نساجی تا پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور با ۲۳ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

گفتنی است تیم نساجی مازندران در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز هشتم فروردین ۹۸ در ورزشگاه شهدای شهرقدس مهمان تیم سایپا تهران است.

تمرینات نساجی مازندران استارت خورد.

باشگاه فوتبال نساجی مازندران یک باشگاه فوتبال پرهوادار ایرانی است که در شهر قائمشهر، استان مازندران قرار دارد. نساجی در قائمشهر سال ۱۳۳۸ خورشیدی تأسیس شد و در لیگ خلیج فارس بازی می‌کند و قدیمی‌ترین باشگاه فوتبالی تمام استان‌های شمالی کشور و از قدیمی‌ترین و پر هوادارترین تیم‌های زنده کشور است.

فوتبال در شهر قائم شهر سابقهٔ دیرینه‌ای دارد ورزشگاه شهید وطنی در دهه ۲۰ توسط روس‌ها در قائم شهر ساخته شد و در گذشته‌های بسیار دور تیم‌هایی، چون تاج شاهی در قبل دههٔ ۳۰ و تیم‌های بانک ملت، آزمایش، باشگاه فوتبال نساجی مازندران (تأسیس ۱۳۳۸) که یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران و به قدمت فوتبال در شمال ایران از آن یاد می‌شود و همچنین تیم نفت قائم شهر که بعد‌ها منحل شد از جمله آن‌ها است.
در دههٔ ۶۰ فوتبال در قائم شهر بین ۲ قطب نساجی و صنعت نفت قائم شهر که در لیگ اول ایران جام آزادگان، تقسیم شد و این ۲ تیم سرسخت‌ترین حریفان حتی استقلال یا پرسپولیس را در قائم شهر شکست داده یا در آزادی متوقف می‌کردند.

قائم شهر و بندر انزلی تنها شهر‌هایی در فوتبال ایران هستند که مرکز استان نیستند و در زمانی صاحب دو نماینده در سطح اول فوتبال کشور شده‌اند.

انتهای پیام/آ

تمرین نساجی در سال جدید آغاز شد

برچسب ها: فوتبال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.