مقام لبنانی: هر نوع اشتباه در به بازی گرفتن ثبات کشور ما، به سود متحدان واشنگتن نخواهد بود

معاون رئیس مجلس لبنان با اشاره به سفر وزیر خارجه آمریکا به بیروت هشدار داد هر نوع اشتباه در به بازی گرفتن ثبات لبنان، به ضرر متحدان آمریکا تمام خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ایلی فرزلی، معاون رئیس مجلس لبنان، در مصاحبه با این شبکه با تاکید بر اینکه سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، به بیروت بر اساس خواست رژیم صهیونیستی صورت گرفت، هشدار داد اشتباه در به بازی گرفتن ثبات لبنان، به ضرر متحدان آمریکا تمام خواهد شد.

او در این‌باره گفت: سفر مایک پمپئو به لبنان بر اساس خواست اسرائیل برای برهم زدن اوضاع داخلی لبنان صورت گرفت. هدف سفر پمپئو، برهم زدن ثبات لبنان و تامین منافع اسرائیل در منطقه است.

این مقام لبنانی افزود: دولت آمریکا سیاست مستقل در خاورمیانه ندارد و مجری سیاست‌های مورد نظر اسرائیل است.

فرزلی همچنین  اعلام کرد: پمپئو تلاش کرد لبنانی‌ها را علیه یکدیگر تحریم کند تا به ثبات کشور ضربه بزند. عده‌ای در داخل لبنان به نتیجه سفر پمپئو امیدوار هستند تا بتوانند از آن در صحنه سیاسی استفاده کنند. آمریکا در حالی از لبنان می‌خواهد قطعنامه‌های سازمان ملل را اجرا کند که واشنگتن بر خلاف قطعنامه‌های بین‌المللی درباره منطقه اشغالی جولان سوریه عمل می‌کند. هیئت آمریکایی از مقامات لبنانی شنید که تلاش برای تحریک لبنانی‌ها علیه حزب‌الله موفقیت‌آمیز نخواهد بود.

او در ادامه این مصاحبه هشدار داد: هر نوع اشتباه در به بازی گرفتن ثبات لبنان، به سود متحدان واشنگتن نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار