نیروهای سوری به تجاوزگری‌های گروه‌های تروریستی در حومه حماه پاسخ دادند

ارتش سوریه در واکنش به تجاوزات و تحرکات گروه‌های تروریستی در منطقه کاهش تنش در ادلب، این گروه‌ها را به شدت هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، یگان‌های ارتش سوریه به تجاوزگری تروریست‌ها در حومه حماه پاسخ و آن‌ها را به شدت هدف قرار دادند.

نیرو‌های ارتش سوریه در واکنش به تجاوزات و تحرکات گروه‌های تروریستی در منطقه کاهش تنش در ادلب، این گروه‌ها را به شدت هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه در گزارشی اعلام کرد: نیرو‌های ارتش سوریه بار دیگر به تجاوزگری‌های مکرر تروریست‌ها و نقض توافقنامه ایجاد منطقه کاهش تنش در ادلب پاسخ دادند. تروریست‌ها تلاش کردند مناطق نظامی و مناطق امن در حومه شمالی حماه را به تصرف درآورند که با پاسخ شدید نیرو‌های ارتش سوریه مواجه شدند.

یگان‌های ویژه ارتش سوریه با حملات موشکی و توپخانه‌ای خود مواضع و استحکامات دفاعی تروریست‌های وابسته به جبهه النصره را در اطراف شهرک‌های «قلعه المضیق» و «جسر بیت الراس» در حومه شمالی حماه هدف قرار دادند. این حملات ارتش سوریه به انهدام مواضع تروریست‌ها و هلاکت شماری از آن‌ها و زخمی شدن تعداد دیگری از آنان منجر شد.

نیرو‌های ارتش سوریه همچنین به مواضع جبهه النصره و تروریست‌های مسلح وابسته به این گروه تروریستی در «کفرزیت» و حومه شرقی روستای «الحایا» و روستای «بیت الراس» در حومه شمالی حماه حمله کردند.

شایان ذکر است، گروه‌های تروریستی با حملات راکتی منازل اهالی شهرک «شطحا» در حومه شمالی حماه را هدف قرار داده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
خداقوت نيروهاي حزب الله
آخرین اخبار