بیش از یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

بیش از یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده است که  نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: محور‌های بمپور- ایرانشهر و برعکس و هیرمند- زابل در این مدت پر ترددترین مسیر‌های سیستان و بلوچستان بودند.

وی گفت: ۸۸ هزار و ۷۵۳ مسافر از ابتدای طرح تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدند که ۷۰ درصد به داخل استان و بقیه به مقاصد برون استانی سفر کرده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ۲۷ هزار و ۶۸۶ نفر مسافر در این مدت از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد این استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تردد مسافری در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون افزون بر ۱۵ هزار و ۲۷۸ نفر در پایانه مرزی استان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش رشد داشته است.

انتهای پیام/ع

بیش از یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار