تعامل سازنده و موثر دستگاه‌های ستاد سفر آذربایجان شرقی در ارائه مطلوب خدمات گردشگری

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور ،از تعامل سازنده و موثر دستگاه‌های ستاد سفر آذربایجان شرقی در ارائه مطلوب خدمات گردشگری خبر داد.

تعامل سازنده و موثر دستگاه‌های ستاد سفر آذربایجان شرقی در ارائه مطلوب خدمات گردشگریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،غلامرضا میثاقیان ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور،در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از نظر جغرافیا و شرایط آب و هوایی، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، معماری، صنایع دستی یکی از قطب‌های گردشگری مهم کشور به شمار می‌رود، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های غنی تاریخی، فرهنگی و طبیعی در منطقه آذربایجان شرقی معرفی جامع و گسترده این ظرفیت‌ها امری ضروری است.

وی افزود: با توجه به شهرت جهانی شهر تاریخی تبریز با تداوم تقویت ظرفیت‌های گردشگری آن می‌توان چرخه اقتصادی منطقه را به واسطه صنعت گردشگری رونق بخشید.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در ادامه با اشاره نقش مهم گردشگری در ایجاد صلح و دوستی، اظهار کرد: گردشگری یعنی تعامل میان انسان‌ها به همین خاطر گردشگری تنها صنعتی است که به طور مستقیم با صلح، آرامش و دوستی میان انسان‌ها و فرهنگ‌ها در ارتباط است.

وی با اشاره به اینکه توسعه روابط کشور‌ها با یکدیگر، ارتقای رفاه مادی و سطح آموزش، ایجاد فرهنگ صلح، آشتی و گسترش امنیت در جهان را در پی دارد، گفت: گردشگری یکی از مهم‌ترین پدیده‌های اقتصادی و اجتماعی دنیای مدرن است که به واسطه آن گردشگران تجربیات و دانش نو را از تعامل با دیگر فرهنگ‌ها، مناطق و کشور‌ها کسب می‌کنند؛ اهمیت نگهداری از محیط را درک می‌کنند و مناسباتشان با یکدیگر را بهبود می‌بخشند.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در ادامه سخنان خود از تعامل سازنده دستگاه‌های ستاد سفر آذربایجان شرقی تقدیر کرد و گفت: در نوروز ۹۸ شاهد هماهنگی و تعامل سازنده دستگاه‌های ستاد خدمات سفر آذربایجان هستیم که این امر موجب تقویت ظرفیت‌ها و تسهیل ارائه خدمات به گردشگران شده است.

میثاقیان در پایان یکی از مهم‌ترین اقدامات اثرگذار ستاد خدمات سفر آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را استفاده از نقشه و راهنمای گردشگری مجازی عنوان کرد و گفت: از مهم‌ترین اقدامات کاربردی ستاد خدمات سفر نوروزی آذربایجان شرقی بهره مندی از نقشه و نرم افزار راهنمای گردشگری مجازی، چاپ کتابچه‌های ویژه کودکان و همچنین معرفی اقامتگاه‌های بوم گردی استان بوده که موجب گسترش دسترسی گردشگران به اطلاعات مربوط به ظرفیت‌های گردشگری استان شده است.

انتهای پیام/

تعامل سازنده و موثر دستگاه‌های ستاد سفر آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار