خدمت رسانی به بیش از 3 هزار نفر از ابتدای طرح نوروزی 98 هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:  به سه هزار  و ۲۵۲ نفر حادثه دیده خدمت ارائه کرد.

خدمت رسانی به بیش از 3 هزار نفر از ابتدای طرح نوروزی 98 هلال احمرشهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۹۸ هلال احمر تاکنون ۷۱ مورد حادثه رخ داده است   به سه هزار  و ۲۵۲ نفر حادثه دیده خدمت ارائه کرد.

وی افزود ان حوادث شامل ۳۱ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد خدمات حضوری، ۲۳ موردسیل ابگرفتگی  شهری، ۵ مورد طوفان، ۷ مورد  کوهستان که ۳ مورد نسب به مد مشابه ۱۲ درصد رشد داشته است.

شهریاری با بیان اینکه تعدا کل حادثه دیدگان جاده‌ای ۱۱۹ نفر است گفت: آمار‌ها حاکی از افزایش ۳۰ درصدی حادثه دیدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در مجموع ۲ هزار و ۲۴۲ نفر از حادثه دیدگان اسکان یافتند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر مربوط به حادثه طوفان و ۹۸ نفر سیل و ابگرفتگی، ۲۰ نفر خدمات حضوری و ۴ نفر در جاده‌های استان از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: این جمعیت با اعزام ۳۰۱ نفر امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۰۸ تیم عملیاتی با همراهی بیش از ۱۰۰ خودروی امدادی شامل امبولانس و خودرو‌های نجات به محل حوادث، به حادثه دیدگان خدمت رسانی کرده است.

شهریاری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای جوانان در ۲۳ پست ایمنی و سلامت و ۶ پست سیار سحاب به بیش از ۱۸ هزار مسافر خدمات ارائه کرده است عنوان کرد: اقلام اغموزشی، ترویجی، انگیزشی و اطلاع رسانی به تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ مورد بین مسافرین توزیع شده است و همچنین ۸ هزار و ۳۹۱ نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در ایام نوروز ۳۰ پایگاه امداد و نجات بین شهری شامل ۲۳ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه موقت با حضور روزانه ۱۵۰ امدادگر در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/ ط. آ

برچسب ها: هلال احمر ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار