مسئول بازرسی اوقاف تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسافران نوروزی، کمبود‌های طرح آرامش بهاری را گزارش کنند

حجت الاسلام سید محمد سیدی گفت:مردم کمبود در ارائه خدمات طرح آرامش بهاری را به مدیر امامزاده یا بازرسی اوقاف اطلاع بدهند.

حجت الاسلام سید محمد سیدی مسئول بازرسی اوقاف تهران در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت:طرح آرامش بهاری هفت سال است که در امامزاده‌های شاخص برگزار می‌شود و خدمات مختلفی به مسافران نوروزی داده می‌شود.

وی در ادامه افزود:در یکی از سال‌ها در ایام نوروز، برف زمین را سفید پوش و راه‌ها را مسدود کرده بود که آستان یکی از امامزادگان، مامنی آرامش بخش برای مسافران نوروزی بود.

حجت الاسلام سیدی با اشاره به سخنان امام راحل در مورد محیط امامزادگان افزود:امام خمینی (ره) می‌گفتند امامزادگان باید مکانی آرامش بخش برای مجاوران باشد و یکی از اهداف طرح آرامش بهاری رسیدن به همین صحبت است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در آستان امامزادگان شاخص و منتخب هستیم،گفت: امسال در یکصد و دو آستان در استان تهران میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود.

مسئول بازرسی اوقاف تهران همچنین در مورد بازرسی‌های سرزده از اجرای این طرح گفت:بازرسی‌ها در چند مرحله انجام می شود. مرحله اول قبل از شروع طرح آرامش بهاری بود و انجام شد و همه امامزادگان منتخب آمادگی کامل را برای میزبانی دارند. در ایام نوروز هم بازرسان مختلف از ارائه خدمات به مسافران بازدید می‌کنند.

حجت الاسلام سیدی گفت:مردم اگر مشکل یا کمبود در ارائه خدمات طرح آرامش بهاری دیدند با مدیر امامزاده یا بازرسی اوقاف،موضوع را مطرح کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بقاع متبرکه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
مشكل اصلي مسافرا نبودن حمامه كه هيچ شهري حموم عمومي نداره
آخرین اخبار