در پی هشدارهای هواشناسی انجام گرفت

آماده‌باش ۱۵۸ نیروی راهداری در ۲۳ راهدارخانه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:۱۵۸ نیروی راهداری با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اماده خدمت به مردم در پی هشدار‌های هواشناسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  محمد نصیری‌رادمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به رسالت اداره کل حمل و‌نقل اشاره کرد و گفت: طبق رسالت این اداره کل از ۲۶ آذر عملیات راهداری برای امدادرسانی به مسافران در ایام زمستان شروع شد که سال گذشته نیرو‌های راهداری با تمام تجهیزات برای مقابله با بحران ناشی از برف و باران آماده و پای کار بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمستان سال گذشته علی رغم کولاک و هوای سرد خدمات خوبی توسط نیرو‌های راهداری به مردم ارائه شد و اجازه ندادند مشکلاتی ایجاد شود.

وی به طرح نوروزی راهداری اشاره کرد و گفت: با شروع طرح نوروزی، پاکسازی ورودی شهر‌ها که از نخاله و پلاستیک‌ها پر شده بود در دستور حمل و‌نقل جاده‌ای قرار گرفت و تا ۱۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها پاکسازی شد، ضمن اینکه اجرای خدمات فرعی و روستایی تعمیر روشنایی محور‌های برون شهری و تونل‌ها از دیگر خدمات ارائه شده است.

این مسوول تصریح کرد: در حال حاضر تمام تونل‌های استان از روشنایی برخوردار هستند و اگر شاهد قطعی برق هستیم به دلیل سرقت کابل‌های برق توسط سارقان است که این به معضل بزرگی تبدیل شده است.

نصیری‌راد با اشاره به تجهیز راهدارخانه برای اسکان مسافران نوروزی گفت: تاکنون ۳۰۰ نفر در این راهدارخانه اسکان داده شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بارش باران و برف از امروز یکشنبه تا بامداد روز چهارشنبه و هشدار‌های هواشناسی گفت: ۱۵۸ نیروی راهداری در دو کشیک با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۳ راهدارخانه ثابت و سیار آماده مقابله با بحران ناشی از بارش باران و برف می‌شوند و تلاش می‌کنند ضمن اینکه مشکلی برای مردم و مسافران ایجاد نشود ترافیک در سطخ استان روان باشد.

نصیری‌راد به مردم توصیه کرد قبل از سفر از طریق شماره ۱۴۱ از وضعیت ترافیک و هوا اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/غ

اماده باش راهداران در چند روز آینده

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.