حافظیه همچنان در صدر بازدیدهای نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: مجموعه فرهنگی حافظ با ۱۱۵ هزار و ۱۳۰ نفر بازدیدکننده در صدر تعداد بازدیدکنندگان اماکن فرهنگی-تاریخی فارس قرار دارد.

حافظیه همچنان در صدر بازدیدهای نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان دیروز سوم فروردین ۴۴۳ هزار و ۸۸۱ نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی این استان بازدید کرده اند.

وی افزود: مجموعه فرهنگی حافظ با ۱۱۵ هزار و ۱۳۰ نفر بازدیدکننده در صدر تعداد بازدیدکنندگان اماکن فرهنگی-تاریخی فارس قرار دارد.

امیری ادامه داد: بعد از مجموعه حافظیه، مجموعه زندیه با ۹۰ هزار و ۶۹۹ بازدید کننده، مجموعه جهانی تخت جمشید با ۷۳ هزار و ۴۰۵ نفر بازدیدکننده، مجموعه فرهنگی سعدی با ۷۲ هزار و ۵۴۹ نفر و پاسارگاد با ۴۶ هزار و ۶۵۰ نفر بازدید کننده به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا پنج قرار دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به افزایش یک درصدی اقامت مسافران در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت: یک میلیون و ۵۵ هزار و ۷۰۹ نفر از ۲۷ اسفند ۹۷ تا دوم فروردین ۹۸ در مراکز اقامتی این استان نظیر هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های بوم گردی و اقامت داشته اند که این آمار در مدت مشابه پارسال یک میلیون و ۵۱ هزار و ۷۶۶ نفر شب اقامت بوده است.
انتهای پیام/م

بازدید ۴۴۳ هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار