بازدید نماینده ولی فقیه در استان از صدا و سیمای مرکز قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از استودیو‌های سیما، صدا، تحریریه خبر و واحد آپلینگ شبکه قزین بازدید کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، با هدف تقدیر از تلاش ها‌ی کارکنان صدا و سیمای مرکز قز وین در ایام تعطیلات نوروز، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان با حضور در استودیو سیما، صدا، تحریریه خبر و واحد ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای با کارکنان این مرکز دیدار کرد.

 نماینده ولی فقیه در استان  در این دیدار گفت: زحمات شما پرسنل صدا و سیمای مرکز قزوین که در ایام تعطیل هم مشغول خدمت رسانی و تولید برنامه‌های باکیفیت برای مخاطبان هستید ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین قرآن کریم را به عنوان بزرگترین رسانه که در اختیار بشر قرار دارد دانست و افزود: می‌توان از حضور علماء و مفسران قرآن در برنامه‌های شبکه قزوین بهره برد تا این کتاب آسمانی با نگاه رسانه‌ای برای مخاطبان تفسیر و تبلیغ شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در مرکز و توجه وی به چگونگی فعالیت رسانه استانی در این ایام، گزارش اجمالی از برنامه‌های شبکه قزوین در تعطیلات نوروز برای مخاطبان را تشریح کرد.

انبارلویی خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای عمل به شعار سال ۱۳۹۸ که به نام رونق تولید نامگذاری شده است بتوانیم برنامه‌های متناسب با این موضوعات را در صدا و سیمای مرکز قزوین تقدیم نگاه مخاطبان کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدار امام جمعه قزوین  با کارکنان شبکه قزوین

برچسب ها: تولید فیلم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار