کشف ۶۵ تن فویل و ۲۷۰ عدد رول تی شو خارجی قاچاق در دلیجان

۱۳۱ پالت فویل به وزن ۶۵ تن و ۲۷۰ رول تی شو وارداتی قاچاق به وزن ۵۰۰ کیلوگرم از انباری در دلیجان کشف شد.

کشف ۶۵ تن فویل و ۲۷۰ عدد رول تی شو خارجی قاچاق در دلیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از ۶۵ تن فویل و ۲۷۰ عدد رول تی شو خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.

سپهوند ادامه داد: مأموران اداره پلیس اماکن عمومی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه نگهداری و احتکار کالای قاچاق در انباری در سطح این شهرستان مطلع شدند و پس از اتمام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام روز گذشته مأموران به انبار مورد نظر اعزام و موفق به کشف ۱۳۱ پالت فویل به وزن ۶۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم و به تعداد ۲۷۰ رول تی شو وارداتی قاچاق در بازرسی از آن شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریالی کالای قاچاق کشف شده اظهار داشت: در ادامه تحقیقات مأموران دریافتند که مالک این انبار فاقد مدارک گمرکی مبنی بر نگهداری قانونی کالا‌های کشف شده می‌باشد.

وی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال رونق تولید افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ ر

انباری با کالای قاچاق در شهرستان دلیجان کشف شد.

برچسب ها: پلیس ، کالای قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.