'چاه کمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین میزان بارندگی از روز گذشته تا صبح امروز از ایستگاه بارانسنجی «چاه کمال» از توابع خاش با ۲۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.

'چاه کمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این بارندگی‌ها سبب آب گرفتگی معابر و جریان یافتن برخی رودخانه‌های محلی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شد.

وی با بیان اینکه پس از چاه کمال، بیشترین بارندگی از ایستگاه باران سنجی «تمندان» با ۱۹ میلی متر از توابع خاش گزارش شد، ادامه داد: بارش‌های قابل قبولی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان رخ داد به طوریکه به لحاظ تعداد ایستگاه و ارتفاع بارش، بیشترین بارندگی‌ها در ایستگاه‌های باران سنجی توابع شهرستان‌های خاش، ایرانشهر، دلگان و بزمان ثبت شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور کلی از روز گذشته تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز حداقل از ۵۵ ایستگاه باران سنجی گزارش بارش دریافت شد.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد افزود:همچنان در ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن موقتی روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

انتهای پیام/ع

'چاه کمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار