قاضی سراج :

هیچ مسئول استانی حق ندارد به‌بهانه همراهی مسئولان کشوری از مردم سیل‌زده غفلت کند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.

هیچ مسئول استانی حق ندارد به‌بهانه همراهی مسئولان کشوری از مردم سیل‌زده غفلت کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده آق‌قلا اظهارداشت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری دراین رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیرو‌های بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیرو‌های مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کمرنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم، اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند، گزارش کامل و مستندی در این رابطه تهیه و به رئیس قوه قضاییه ارائه خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشکر از حضور در صحنه نیرو‌های جهادی بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و تأکید بر ضرورت یک مدیریت واحد در بحران افزود: حضور ناهماهنگ و پی‌درپی مسئولان ملی نباید لحظه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، وقفه ایجاد کند. اولویت اول رفع مشکلات اولیه مردم حادثه‌دیده است و هیچ مسئول استانی حق ندارد به‌بهانه همراهی مسئولان کشوری از رسیدگی فوری به نیاز‌های اولیه مردم سیل‌زده غفلت کند.

قاضی سراج گفت: به‌زودی گزارش دقیق و جامعی از حادثه اخیر و میزان قصور هر یک از دستگاه‌های مربوطه تقدیم حضرت آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه می‌شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مناطق سیل زده گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.