استیلی: پیروزی برابر یمن را به سیل زدگان تقدیم می‌کنم/ باید تیم ملی عراق را شکست دهیم

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: مازندرانی‌ها بدانند که همه مردم ایران در کنارشان هستند و این برد را تقدیم مردم مازندران به خصوص سیل زدگان می‌کنم.  

 حمید استیلی مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی برابر تیم ملی یمن در چارچوب مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن اظهار کرد: در ابتدا به مردم و بازیکنانمان این پیروزی را تبریک می‌گویم و از مردم کشورمان می‌خواهم که به سیل زدگان مناطق شمالی کمک کنند و مردم مازندران احساس تنهایی نکنند. من هم بعد از بازی‌های تیم ملی امید به آنجا می‌روم تا در کنار سیل زدگان باشم. مازندرانی‌ها بدانند که همه مردم ایران در کنارشان هستند و این برد را تقدیم مردم مازندران به خصوص سیل زدگان می‌کنم.  

او درباره اینکه تیم ملی عراق تفاضل گلش بالاست و با فوتبال بسته می‌تواند کار تیم ملی کشورمان را سخت کند، گفت: خوشبختانه ۲ بازی خوب انجام دادیم البته یک نیمه نتوانستیم گل بزنیم و چندین موقعیت گلزنی داشتیم و حتی تیر دروازه هم زدیم، اما توپ هایمان گل نشد. خدا را شکر در نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم ۳ گل بزنیم. بازی سوم باید تیم ملی عراق را شکست بدهیم، چون مساوی به نفع عراق است و بازیکنان ما باید طوری بازی کنند که بتوانیم حریف عراقی خود را ببریم. البته عراق تیم قدرتمندی است و انشاالله بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.  

مدیرتیم ملی امید درباره اینکه بازیکنان شلخته بازی می‌کنند و هماهنگی بین آن‌ها نیست، گفت: نه نیمه دوم چندین  سانتر  به سمت دروازه یمن داشتیم و از عمق نفوذ کردیم، اما زمانی که توپ نخواهد وارد دروازه شود به طور حتم نمی‌رود. بازیکنان ما با همه وجود بازی کردند و از همه شان تشکر می‌کنم و در وقت اضافه نیم دوم به بازیکنان گفتم به خاطر مردم باید طوری بازی کنید که شرمنده نشویم و خدا را شکر ۳ گل زدیم.


 بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل ترکمنستان بودیم/ با آمادگی بالا به دیدار عراق می‌رویم

استیلی: با کسب ۳ امتیاز بازی به هدف خود رسیدیم


انتهای پیام/ 

اظهارات استیلی درباره پیروزی برابر تیم ملی یمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.