سپاهان سه بازیکن در اختیار ندارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:عزت‌الله پورقاز را به علت محرومیت و محمد ایران‌پوریان و جلال علی‌محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیم سپاهان قبل از مصاف با ذوب‌آهن در شهرآورد فوتبال اصفهان اظهار داشت: از نخستین روز‌های سال ۹۸ تمرینات خود را برای حضوری پر قدرت در این دیدار آغاز کردیم و نگاهمان به این دیدار مانند سایر دیدارهایمان در رقابت‌های لیگ برتر است.

وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای این دیدار تصریح کرد: عزت‌الله پورقاز را به علت محرومیت و محمد ایران‌پوریان و جلال علی‌محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. 

 
سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: علاوه بر بازیکنان مصدوم و محروم ۲ بازیکن دیگر سپاهان نیز در اختیار تیم ملی امید هستند که آن‌ها را در این دیدار در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: تمریناتمان نیز امروز پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود تا آخرین دستورات قلعه‌نویی اجرا شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود. البته احتمال تغییر در ساعت برگزاری این مسابقه وجود دارد. 
 
انتهای پیام/م 
 

مصاف تیمهای سپاهان وذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار