پرداخت تسهیلات بلا عوض و کم بهره به واحد‌های تولیدی و صنفی سیلزده

به واحد‌های صنفی و تولیدی که در سیل اخیر مازندران دچار آسیب شده اند تسهیلات بلاعوض و کم بهره تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمد پور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:در این حادثه به ۳۸۰ واحد که عمدتا صنفی بوده اند خسارت وارد شده است.

وی افزود: پس از وقوع سیل رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی تماس تلفنی با بنده دستور رسیدگی به سیل زدگان را صادر کردند.

محمد محمد پور عمران با بیان اینکه در بازدید‌هایی که مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه وزیر از نقاط سیل زده داشته اند، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، برخی نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران در جهت حل مشکلات بوجود آمده با واحد‌های مرتبط با حوزه صنعت و تجارت رایزنی‌هایی داشته اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: طی تماس تلفنی مقیمی با وزیر اقتصاد مقرر شد با دستور ویژه‌ای که وزیر اقتصاد به شرکت‌های بیمه‌ای خواهند داد آن دسته از واحد‌های تولیدی که تحت پوشش بیمه‌ای بودند در دریافت خسارت از حداکثر مساعدت برخوردار شوند.

محمدپور از هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تخریب پل ورودی شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ که کاملا تخریب شده خبر داد و گفت: با دستوری که مهندس اسلامی صادر نمودند رسیدگی به این موضوع در دستور کار بصورت ویژه قرار گرفت.

نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا نیز همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری در جلسه مدیریت بحران استان شرکت خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

واحد‌های صنفی و تولیدی سیل زده احیا می‌شود

برچسب ها: حادثه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار