تقابل استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه غدیر

تیم فوتبال استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت‌های لیگ برترباشگاه‌های کشوربا برگزاری هفته بیست و سوم آغاز می‌شود که تیم فوتبال استقلال خوزستان روز شنبه ۱۰ فروردین در ورزشگاه غدیرو از ساعت ۱۷ به مصاف تراکتور سازی تبریز می‌رود.

آبی پوشان خوزستان برای فرار از قعر جدول به دنبال پیروزی هستند و در آن سوی میدان سرخ پوشان تبریزی برای ادامه در کورس مدعیان به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستند.

تیم استقلال در بازی گذشته مقابل ذوب آهن مغلوب شد تا با انجام ۲۲ بازی صاحب ۳ برد، ۷ تساوی و ۱۲ باخت باشد و آمار بسیارضعیفی نسبت به حریفان ثبت کند و هم اکنون با ۱۰ امتیاز در مکان شانزدهم در رده آخر جدول قرار گرفته است.

تیم تراکتور سازان تبریز یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ برترمحسوب می‌شوند که در آخرین بازی خود را مقابل تیم پدیده مشهد با پیروزی سپری کردند و هم اکنون با ۴۳ امتیاز در مکان سوم جدول قرارگرفته‌اند و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به تیم پرسپولیس صدرنشین به ادامه مسابقات خیلی امیدوارند.

آخرین دیدار این ۲ تیم سال گذشته روز جمعه ۶ مهر در ورزشگاه یادگار امام تبریز در بازی رفت لیگ برتر بوده است که با نتیجه پرگل ۶ بر صفر به سود تراکتورسازی تبریز رقم خورد تا تلخ‌ترین شکست آبی پوشان و شیرین‌ترین پیروزی قرمزپوشان اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/م

استقلال خوزستان میزبان تراکتور سازی تبریز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.