رودخانه‌های چهار شهر مازندران عاری از دام‌های صیادی غیر مجاز

ماموران محیط زیست مازندران در شهر‌های بابلسر، فریدونکنار، جویبار و ساری موفق به جمع آوری و تخریب بیش از ۱۰۰ رشته دام صیادی در رودخانه‌های استان شدند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی و سیلابی و گل آلود شدن رودخانه‌های استان، محیط بانان مازندران با نظارت شدید بر رودخانه‌های استان از صید بی رویه و غیر مجاز ماهیان جلوگیری کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان محمودآباد در پی گشت و کنترل در مصب رودخانه، بیش از ۲۰ رشته تور صیادی، ۸ رشته سالیک و تعدادی ماهی کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابلسر با همکاری یگان محیط زیست استان در پایش رودخانه بابلرود و شاهزاده رودخانه بابلسر، موفق شدند ۱۰۰ رشته دام صیادی، ۳۰ رشته سالیک و ۱۵ دستگاه چوب و چرخ ماهیگیری از صیادان متخلف کشف و ضبط کنند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در فریدونکنار نیز موفق شدند ۲۰ رشته دام صیادی، ۱۲ عدد تور فلزی را جمع آوری و ۳ عدد سد چوبی را نیز تخریب کنند.

وی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبارنیز در گشت و کنترل در ورودی رودخانه لاریم، ۵ رشته ماهیگیری را تخریب و جمع آوری کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری (محیط بانی هولار) در حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی امامزاده علی روستای امره، یک قبضه اسلحه تکلول مجاز و تعدادی ادوات شکار نیز کشف و ضبط کردند.
 
انتهای پیام/آ
 

جمع آوری ۱۰۰ رشته دام صیادی غیرمجاز از دامگاه‌های صیادان

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار