ماجرای راه ندادن تیم دوچرخه سواری به یک مجموعه تفریحی چه بود؟

مدیریت یکی از مجموعه‌های تفریحی از راه دادن تیم دوچرخه سواری به نماز خانه اش سر باز زد.

ماجرای راه ندادن تیم دوچرخه سواری به یک مجموعه تفریحیبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بارندگی شدید در اکثر استان‌های کشور شرایط برای برخی از ورزشکاران برای تمرین کردن سخت شد. همچنین یکی از تیم‌های دوچرخه سواری کشورمان که از خزر تا فارس را بای یک حرکت نمادین رکاب می‌زنند، امروز زیر باران شدید در فاصله ۳۵ کیلومتری اتوبان قم کاشان زمین گیر شد. این تیم از یکی از مجموعه‌های تفریحی آن جا در خواست کمک کردند که در خواستشان رد شد.

در این راستا رضا انواز پور سرپرست این تیم دوچرخه سواری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ما یک گروه دوچرخه سواری توریستی محسوب می‌شویم که خواهان رکاب زدن مسیر خزر تا خلیج فارس هستیم. امروز به دلیل باران شدید در مسیر حرکتمان در یکی از مجموعه‌های تفریحی ۳۵ کیلومتری قم کاشان توقف کردیم. از مدیر این مجموعه خواهش کردیم تا در ساعات بارش در نمازخانه آن‌ها اقامت کنیم تا کمی استراحت داشته باشیم تا لباس هایمان خشک شود. مدیر این مجموعه در خواست ما را قبول نکردند و ما زیر بارش باران ماندیم.

او افزود: گروه ما پیش از این تلاش کرد تا هماهنگی‌های لازم را با هیئت استان گلستان انجام دهد. قرار بود هماهنگی‌های لازم برای اقامت‌ها انجام شود، اما چون آخر سال بود این اتفاق نیافتاد. تنها کاری که این مجموعه برای ما می‌توانست انجام دهند دادن نمازخانه به تیم ما بود که آن را دریغ کرد.


بیشتر بخوانید:

صفرزاده قهرمان لیگ برتر استقامت جاده شد

آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری زنان برگزار شد

برنامه تیم‌های ملی دوچرخه سواری در ۶ ماه نخست سال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار