رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران هشدار داد

وزش باد شدید امروز و فردا در تهران/ مردم در خانه بمانند

صادقی گفت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مردم از استقرار در تفرجگاه‌هایی که در مسیر رودخانه‌ها و ارتفاعات قرار دارند، خودداری کنند.

وزش باد شدید امروز و فردا در تهران/ مردم در خانه بماننداحمد صادقی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت آب و هوایی شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اخطارهای سازمان هواشناسی استان تهران، از روز گذشته شاهد بارش باران بهاری در شهر تهران هستیم و این بارش‌ها که مقطعی هستند تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این روزها شاهد برف، مه و کولاک در ارتفاعات خواهیم بود، لذا از شهروندانی که قصد سفر تفریحی به ارتفاعات را دارند تقاضا داریم سفر خود را به روزهای دیگری موکول کنند.

صادقی به وزش باد شدید در تهران اشاره کرد و گفت: بعد از ظهر امروز و فردا شاهد وزش باد شدید با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود، از این رو از مردم می‌خواهیم در این ساعات در منازل خود بمانند و اگر در خارج از منزل هستند از توقف در زیر درختان خشکیده خودداری کنند.


بیشتر بخوانید: احتمال سیلابی شدن برخی مسیل‌های استان تهران/ فرمانداران در آماده باش کامل باشند


وی همچنین در خصوص بارندگی‌ها یادآور شد: با توجه به حجم بارندگی‌ها، شاهد آبگرفتگی در معابر شمالی سطح شهر تهران هستیم، ضمن اینکه حوزه خدمات شهری مجموعه مسیل‌ها و رودهایی که منتهی به شهر تهران می‌شود را لایروبی کرده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پایان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهر تهران برای مقابله با هر حادثه‌ای که علت آن بارندگی است، آمادگی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار