تحول عظیم و توسعه شهر اراک در گرو همکاری و همدلی اعضای شورا و شهردار

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اگر خواهان تحول عظیم و توسعه در شهر اراک هستیم باید با همدلی مدیران و اعتماد مردم این مهم تحقق یابد.

تحول عظیم و توسعه شهر اراک در گرو همکاری و همدلی اعضای شورا و شهرداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه مدیریت بحران و ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی با محوریت معارفه شهردار اراک با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و استاندار و اعضای شورای شهر  تشکیل شد.

جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور در این جلسه  بیان کرد: توسعه شهرها به همکاری و همدلی اعضای شورا و شهردار بستگی دارد و اگر خواهان تحول عظیم در اراک هستیم باید با همدلی مدیران و اعتماد مردم این مهم تحقق یابد.

جمالی نژاد با بیان اینکه جلب اعتماد مردم راهگشاست گفت: باید مردم و بخش خصوصی در توسعه شهر اراک دخیل باشند و باید بستر این مهم اماده شود.

وی ادامه داد: شرایط کشور به خاطر سیل حساس است و لازم است همه دستگاه ها وارد عمل شده و با مدیریت بحران از میزان خسارات کاهش دهند و همه استانها باید آماده باشند و به استانهای همجوار کمک کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در مورد انتخاب شهردار اراک هم گفت: شهرداری ها بیش از ۳۰۰ نوع خدمات ارایه میدهند و نباید وارد بازی های سیاسی شوند .

جمالی نژاد بر معرفی تمام شهر ها و مناطق کشور تاکید کرد و گفت: در استان مرکزی هم باید تمام ظرفیت ها برای گردشگران معرفی شود.

شهردار؛ منتخب شورای شهر است

آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه با تقدیر از زحمات تاجران و شالی بیگ در زمان تصدی شهرداری اراک گفت: امیدواریم که هر چه سریعتر پروژه های عمرانی به بهره برداری برسد.

وی افزود: شهردار منتخب شورای شهر است و باید از شهردار منتخب حمایت کند و شهردار با حمایت شورای شهر می تواند موفق باشد.

آقازاده در ادامه به بارش های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: موج بارش ها گرچه شادی را به مردم هدیه داد اما در برخی استانها باعث خسارت شد و ما با سیل زدگان ابراز همدردی میکنیم

وی با اظهار آمادگی برای کمک به استان های همجوار مثل لرستان بیان کرد: در ارتباط تلفنی با استاندار لرستان بر این موضوع تاکید شده است.

استاندار در پایان با تقدیر از هلال احمر ؛ دانشگاه علوم پزشکی ؛ میراث فرهنگی و دیگر دستگاه های ستاد خدمات سفر گفت: همه دستگاه ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بسیج شدند.

شفیعی شهردار منتخب اراک هم در این جلسه گفت: امیدوارم با استفاده از نظر کارشناسان مردم و مدیران ادوار گذشته بتوانم در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی گام بردارم و در توسعه شهر اراک بکوشم.

انتهای پیام/ ر

جلسه معارفه شفیعی به عنوان شهردار اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.