بازدید ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر از باغ فین کاشان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:باغ فین کاشان روز گذشته با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید کننده بیشترین مخاطب را داشته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون الهیاری مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: جمع اقامت در استان اصفهان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین ۹۸، یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۵۲ نفر بوده است و نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: آمار بازدید از آثار تاریخی در استان اصفهان دو میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۷۰ نفر تا به الان بوده است که آمار بازدید نسبت به آمار ایام مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش آمار علل مختلفی از جمله جاری شدن زاینده رود در بستر خود داشته است گفت: امسال خروجی گردشگران به خارج از کشور کاهش پیدا کرده است و توجه به ایران گردی بیشتر شده و شرایط آب و هوایی نیز شرایط خوبی را برای حضور مسافران فراهم کرده است.

الهیاری با اشاره به پر مخاطب‌ترین آثار تاریخی در روز گذشته خاطرنشان کرد: باغ فین کاشان روز گذشته با ۲۸ هزار و ۲۳۰ نفر بازدید کننده بیشترین مخاطب را داشته است و چهل ستون اصفهان با ۱۷ هزار بازدید کننده و کاخ عالی قاپو نزدیک به ۱۴ هزار مخاطب و منارجنبان نیز با ۸ هزار و ۳۰۰ نفر نیز جزو پر بازدیدترین مکان‌ها در روز گذشته بوده اند. 

 
انتهای پیام/م 
 

آخرین وضعیت بازدید مسافران نوروزی از آثار تاریخی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار