رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزدگفت: ریشه کنی تروریسم جز با همکاری بین‌المللی دولت‌ها، نهاد‌های مدافع حقوق بشر و نهاد‌های مدنی، محقق نمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد، حادثه تروریستی ۱۵ مارس در نیوزلند را محکوم کرد.

محمدحسین جعفری در نامه‌ای به رئیس کانون و کلای نیوزلند آورده است:

ریشه کنی تروریسم جز با همکاری بین‌المللی دولت‌ها، نهاد‌های مدافع حقوق بشر و نهاد‌های مدنی، تعریف و جرم انگاری آن در یک سند بین المللی جامع و اهتمام به مبارزه با تمامی انواع آن و پرهیز از اعمال رفتار دوگانه در حمایت و محکومیت عاملان آن محقق نمی‌گردد.

کیت داونپورت رئیس کانون وکلای دادگستری نیوزلند هم در پاسخ به نامه رئیس کانون وکلای دادگستری یزد، ضمن قدردانی از ابراز تسلیت دکتر جعفری، گفته است: تمام نیوزلند غم بزرگی را برای از دست دادن پنجاه شهروند و بازدید کننده کشورمان احساس می‌کند.

همانطور که نخست وزیرمان گفت: این هویت ما نیست ما ملت شکیبایی هستیم و از مردم با تمام مذاهب و نژاد‌ها استقبال می‌کنیم.

کانون وکلای دادگستری نیوزلند حاکمیت قانون را چه در سطح داخلی و چه در سطح بین المللی مورد حمایت قرار می‌دهد و هر کجا که تروریسم اتفاق بیفتد، بدون توجه به عاملان چنین جنایاتی، آن را محکوم می‌کند.

ما بسیار متاثریم که این اتفاق تروریستی در کشورمان رخ داده، اما با ابراز حمایت و عشق به جوامع مسلمانان در سراسر نیوزلند به ویژه جامعه مسلمان کرایست چرچ تسلی می‌یابیم.

انتهای پیام/ی

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد، حادثه تروریستی ۱۵ مارس در نیوزلند را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار