درخواست امام جمعه شیراز از مسئولان برای کمک به سیل زدگان

آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل در شیراز و کشته شدن جمعی از هموطنانمان پیام صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل در شیراز و کشته شدن جمعی از هموطنانمان پیام صادر کرد.

در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و اسفبار وقوع سیل در شهر شیراز که منجر به کشته شدن بیش از ۱۷ نفر و مجروح شدن شماری از شهروندان و مهمانان عزیز نوروزی در این شهر شده است، موجب تالم و ناراحتی عمیق گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، از همه دستگاه‌های مسئول به ویژه مجموعه شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز، استانداری فارس، ستاد مدیریت بحران و ارگان‌های نظامی درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهمتر از این کار قلمداد نکنند.

همچنین ضروریست که ائمه محترم جماعات و هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها تدابیری اتخاذ کنند تا شهروندان و میهمانان نوروزی بتوانند علاوه بر مکان‌های از پیش تعیین شده، از شبستان مساجد و حسینیه‌های سطح شهر نیز جهت اسکان استفاده کنند.

همچنین از عموم شهروندان عزیز شیرازی تقاضا می‌کنم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات پرهیز کرده و اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.
والسلام
لطف الله دژکام
نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز

انتهای پیام/م

برچسب ها: نماز جمعه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار