سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد؛

حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون متوقف شد

یک مقام مسئول گفت: به دنبال مواج شدن دریا و رودخانه‌ها حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون متوقف شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله اسعدی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: به دنبال افزایش سرعت وزش‌باد و مواج شدن دریا و رودخانه‌ها حرکت شناور‌های تفریحی و مسافری در آبراه اروند و کارون از روز گذشته متوقف شده است.

وی گفت: بنا بر پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط جوی و همچنین با توجه به افزایش دبی رودخانه کارون و بالا آمدن ارتفاع آب رودخانه‌های کارون و اروند از روز گذشته هرگونه فعالیت شناور‌های مختلف تفریحی در این دو آبراه را ممنوع اعلام کردیم.


بیشتر بخوانید: اسکله های تفریحی قشم تا اطلاع ثانویه تعطیل شد 


وی افزود: صاحبان شناور‌ها به هیچ عنوان اجازه فعالیت ندارند و درصورت مشاهده با آن‌ها برخورد قانونی خواهدشد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت شناور‌ها تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

اسعدی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی منطقه، اداره کل بندر و دریانوردی تمام امکانات امداد و نجات خود رابه حالت آماده باش قرار داده و درصورت نیاز آماده هرگونه امدادرسانی هستیم.

وی با توجه به شرایط رودخانه‌های اروند و کارون از مردم و میهمانان نوروزی خواست به هیچ عنوان در نزدیکیر ودخانه‌ها قرار نگیرند و به هشدار‌های ایمنی توجه جدی کنند.

انتهای پیام/

ممنوعیت فعالیت شناور‌ها تا اطلاع ثانوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار