رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد؛

آماده باش همه نیرو‌های پشتیبانی و امدادی تا پایان تعطیلات نوروزی

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: همه واحد‌های پشتیبانی و امدادی از ابتدای تعطیلات در حالت آماده باش هستند.

آماده باش همه نیرو‌های پشتیبانی و امدادی تا پایان تعطیلات نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حسن شاهی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اظهار کرد: با توجه به حضور حداکثری مسافران نوروزی در شیراز در همه سال ها، واحد‌های پشتیبان را از ۲۷ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز به صورت ۲۴ ساعته به صورت آماده باش قرار دادیم.

وی ادامه داد: تعمیر گاه‌های سیار سازمان که در قالب یدک کش و به همراه همه تجهیزات رفع نقص و به همراه دو نفر تعمیر کار متبحر به صورت شبانه روزی در چندین نقطه شیراز حضور دارند تا در صورت نیاز مشکلات رانندگان ناوگان را مرتفع کنند.

مسعود حسن شاهی افزود: در محل سازمان قسمت پنچر گیری را تجهیز و از اول امسال با ورود دستگاه اتوماتیک جدید سرعت تعویض لاستیک‌های معیوب را به دو برابر افزایش دادیم.

وی گفت: در صورت لزوم با تعمیرگاه مرکزی اتوبوسرانی هماهنگی‌هایی انجام شده تا در روز‌های تعطیلات در خصوص تعمیرات با مشکلی برخورد نکنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز اضافه کرد: همه نیرو‌های حفاظت فیزیکی، بازرسی، اجرایی، فنی و همه مدیران و کارکنان در روز‌های تعطیلات به صورت دو شیفت و سه شیفت حضور دارند.

انتهای پیام/چ

آماده باش همه نیرو‌های پشتیبانی و امدادی در فارس

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.