به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین

همزمان با حمله موشکی گروه‌های مقاومت در جواب نقض آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر قدس به شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه، صدای آژیر‌های خطر در این شهرک‌ها به صدا درآمد

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با حمله موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی در جواب نقض آتش‌بس از سوی رژیم اشغالگر قدس به شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه، صدای آژیر‌های خطر در این شهرک‌ها به صدا درآمد.

پیش از این شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داده بود پهپاد‌های اسرائیلی پس از اعلام برقراری آتش‌بس ، مزرعه‌ای را در شمال نوار غزه با دست کم یک موشک هدف قرار دادند.

این شبکه همچنین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مزرعه‌ای در "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه خبر داد.

شبکه تلویزیونی القدس نیز گزارش داد در حملات هوایی شامگاه دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هفت فلسطینی زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کردند در پاسخ به نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، شهرک‌های صهیونیست نشین را با موشک‌های با برد بیشتر هدف قرار دادند.

این در حالی است که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرد قرار بود در پی تلاش‌های مصر، آتش‌بس از ساعت ۲۲ به وقت محلی برقرار شود.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه تاکید کرد: «پایبندی خود را به توافق آتش‌بسی که در پی تلاش‌های مصر برقرار شد اعلام می‌کنیم، البته به شرط اینکه دشمن اشغالگر نیز به آن پایبند باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار