فرود اضطراری بوئنیگ ۷۸۷ آمریکا در جزایر اقیانوس آرام

یک فروند هواپیمای بوئینگ شرکت هوایی یونایتد ایرلاینز آمریکا مجبور به فرود اضطراری در کالدونیای جدید شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل، یک فروند بوئینگ ۷۸۷-۹۰۰ خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز آمریکا که از ملبورن عازم لس آنجلس آمریکا بود، پس از مشاهده بالارفتن دود از کابین خلبان، مجبور به فرود اضطراری شد.

این هواپیمای شرکت یونایتد ایرلاینز آمریکا که ۲۵۶ مسافر داشت موفق شد به سلامت در فرودگاه «لا توتوتا» (La Tontouta) در «نومئا» پایتخت کالدونیای جدید (از جزایر تحت تملک فرانسه در اقیانوس آرام) فرود بیاید.

طبق اعلام یک مسئول فرودگاه، مسافران این بوئینگ با سلامت از هواپیما خارج شدند. رادیو محلی آر آر پی نیز گزارش داد این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در بر نداشته و تمامی مسافران شب را در نومئا، پایتخت کالدونیای جدید گذراندند.

فرود اضطراری این هواپیمای ۷۸۷ بوئینگ پس از آن انجام می‌شود که ده‌ها کشور و شرکت‌های پروازی در جهان به شکل موقت استفاده از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس را در پی سقوط این نوع هواپیما متوقف کردند؛ سقوطی که ۱۵۷ کشته بر جای گذاشت. این در حالی است که تنها چهارماه پیش از آن نیز یکی دیگر از بوئینگ‌های ۷۳۷ متعلق به شرکت لیون ایر اندونزی سقوط کرد و ۱۸۸ نفر جان باختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیما ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار