مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان کنکور سراسری

طرح مطالعات نوروزی دانش آموزان پایه دوازدهم ویژه دانش آموزان کنکور سراسریدر برخی از مدارس ۳۲ شهرستان و منطقه مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: برای اینکه دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم که هم امتحان نهایی و هم کنکور سراسری را در پیش دارند بتوانند از فرصت تعطیلات بهره کافی ببرند، امسال در استان مازندران بیش از ۷۰ مدرسه در ۳۲ شهرستان و مناطق به این طرح اختصاص داده شد.

وی  با بیان اینکه سال گذشته مازندران رتبه سوم کنکور سراسری را به خود اختصاص داد، گفت: این طرح از ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ در سراسر استان مازندران اجرا شد و تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از  برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده بازار و طرح‌های خلاق و نوآورانه ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، فروردین امسال در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای ارتقای کیفیت آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی، شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان، مهارت آفرینی و استعدادسازی برگزار می‌شود.

نظری افزود: دانش اموزان علاقمند پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های سراسر کشور از فروردین امسال بمدت دو ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در استان مازندران ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

 

طرح مطالعات نوروزی در برخی مدارس مازندران اجرا شد

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.