مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛

همه بنادر مسافری هرمزگان فعال هستند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : همه بنادر مسافری هرمزگان امروز سه شنبه فعال هستند و جابجایی مسافران و خودرو‌ها به خوبی در حال انجام است.

همه بنادر مسافری هرمزگان فعال هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، الله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : همه بنادر مسافری هرمزگان امروز سه شنبه فعال هستند و جابجایی مسافران و خودرو‌ها به خوبی در حال انجام است.

وی افزود:  فعالیت بنادر مسافری بندر چارک و آفتاب که دیروز به علت مواج بودن دریا متوقف بود امروز از سر گرفته شد و اکنون همه بنادر مسافری استان باز است و جابجایی مسافران انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : فقط رفت و آمد دریایی بین جزیره قشم و جزیره هرمز اکنون به دلیل  سرعت وزش باد و مواج بودن دریا در این منطقه متوقف است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در چهار روز ابتدای تعطیلات بیش از یک میلیون و ۱۴ هزار نفر مسافر بین بنادر و جزایر استان جابجا شده اند.

الله مراد عفیفی پور افزود: در این مدت ۱۶۴ هزار و هشتصد خودرو نیز بین بنادر و جزایر جابجا شده است.

بنا بر اعلام هواشناسی امروز از سرعت وزش باد در محدوده دریایی هرمزگان کاسته می‌شود و فردا شرایط دریایی استان کاملا عادی خواهد بود.

انتهای پیام / ب

از سرگیری فعالیت جابجایی مسافر در بنادر هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.