سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد؛

لغو ۱۱ پرواز در ۹ فرودگاه کشور طی روز گذشته

جعفرزاده گفت: به دلیل شرایط بد آب و هوایی روز گذشته تمام پروازهای استان‌های اردبیل، شیراز، تبریز، آقجری، ارومیه، ایلام، رامسر، یاسوج و سنندج لغو شد.

لغو ۱۱ پرواز در ۹ فرودگاه کشور طی روز گذشتهرضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه روز گذشته ۱۱ پرواز به ۹ فرودگاه کشور کنسل شده است، گفت: به دلیل شرایط بد آب و هوایی روز گذشته تمام پروازهای استان‌های اردبیل، شیراز، تبریز، آقجری، ارومیه، ایلام، رامسر، یاسوج و سنندج لغو شد.

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی ماهان، آسمان، آتا، کارون، ایران ایر شرکت‌هایی بودند که به دلیلی شرایط بد آب و هوایی نتوانستند به شهر‌های مختلف پرواز داشته باشند.
بیشتر بخوانید: پروازها کنسل یا با تاخیر انجام می شود/مسافران با اطلاعات پرواز تماس بگیرند 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه در چند روز اخیر شرایط جوی آب و هوا در بسیاری از استان‌ها مناسب نبوده و پرواز‌ها با تأخیر انجام شده و یا کنسل شده است به همین دلیل روز گذشته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به تمام مدیران عامل شرکت‌های هواپیمای اعلام کرد که مسافرانی که قصد دارند پروازشان را تا پایان هفته کنسل کنند بدون جریمه بلیتشان را استرداد کنند.

وی گفت: مسافرانی که پرواز‌شان از پنجم تا نهم فروردین است اگر قصد دارند بلیت‌شان را کنسل کنند، می‌توانند بدون جریمه پولشان را کامل دریافت کنند.

جعفرزاده گفت: مسافران قبل از اینکه به فرودگاه بروند از طریق اطلاعات پرواز و یا سایت سازمان هواپیمایی از آخرین پرواز‌های خود مطلع شوند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: تا امروز ۴۰۰ پرواز از فرودگاه مهرآباد انجام شده است و فرودگاه مشهد پرترافیک‌ترین فرودگاه بوده است.

طی چند روز اخیر به دلیل سیلابی شدن استان گلستان فرودگاه گرگان دچار مشکل شده بود، اما با همکاری نیرو‌های امدادی تمامی پرواز‌های گرگان انجام شده است.

انتهای پیام/
 

استرداد بلیت مسافران تا پایان هفته بدون اخذ جریمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۵۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
فک کردید// اون روزی که باران و سیل نبود // اینا دقیق سر ساعت پرواز میکردن ؟؟
آخرین اخبار