لزوم خود داری از تردد در مناطق کوهستانی گتوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند اعلام کرد: گردشگران نوروزی تا پایدار شدن شرایط از تردد در مناطق کوهستانی و ساحلی این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب نگهداری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند گفت: گردشگران نوروزی از حضور و تردد در دره ها، حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی بویژه پایین دست سد تنظیمی گتوند، ساحل رودخانه کارون، شیخ سلیمان، دره کول چپی، دره انار، دره و آبشار‌های پل پرزین در بخش مرکزی و آب شور در بخش عقیلی در روز‌های بارندگی خودداری و از مناطق گردشگری ایمن شهرستان استفاده کنند.

وی افزود: این مناطق گردشگری در روز‌های بارندگی بسیار حادثه خیز هستند، ضمن اینکه حجم زیادی از آب‌های بالادست نیز از این مناطق عبور می‌کند.

نگهداری عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده باش هستند و روز دوشنبه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گتوند به ریاست فرماندار و با حضور دستگاه‌های عضو این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌ها داده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند بیان داشت:فضای کافی برای اسکان مسافران وجود داد و مدارس، سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی با امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده اند.

انتهای پیام/م

گردشگران به مناطق کوهستانی گتوند نروند

برچسب ها: گردشگری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.