مسدود شدن برخی محور‌ها در استان فارس

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: برخی محور‌های استان فارس بسته اعلام شد.

دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در استان و تردد روان در محورها، اظهار کرد: مسیر پل شهید اسکندری به سمت دوازه قرآن در شیراز تا عادی شدن شرایط مسدود است و شهروندان از مسیر جایگزین کمربندی جوادیه استفاده کنند.

وی ادامه داد: کسانی که می خواهند از شیراز به سمت مرودشت بروند از مسیر سعدی و کمربندی جدید زیباشهر می توانند استفاده کنند.

دهقانی با بیان اینکه محور کازرون به فراشبند به علت آبگرفتگی پل بالاده مسدود است، تصریح کرد: مردم از محور جایگزین کازرون- دادین- تل سامان- قنات باغ- فراشبند استفاده کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس با بیان اینکه محور جدید دشت ارژن - کازرون، محور فراشبند و رامجرد به اقلید (گردنه امامزاده اسماعیل) ریزش کوه وجود دارد،  افزود: محور رامجرد به اقلید (گردنه امامزاده اسماعیل) به علت ریزش کوه بسته  است.

وی به رانندگان توصیه کرد: قوانین راهنمایی و رانندگی را عایت، با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی را با خودرو جلو رعایت کنند.

همچنین احمدی مدیر مرکز مدیریت راه های استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: محور آباده- خسروشیرین (کولار خسروشیرین) مسدود شده است و مه شدید در محورهای منتهی به کازرون و فیروز آباد و بارش باران در همه محور های استان وجود دارد.

وی افزود: محور اقلید - سورمق نیز مسدود است.

انتهای پیام/چ

بسته شدن برخی محورهای فارس

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار