شهردار شیراز:

افزایش شدت سیلاب در رودخانه خشک شیراز/آماده باش تمامی دستگاه ها

شهردار شیراز با یادآوری اینکه تمام عوامل اجرایی شهرداری در آماده باش کامل و در سطح شهر هستند، از پیش بینی افزایش حجم سیلاب در رودخانه خشک شیراز طی ساعات آینده خبر داد.

شدت سیلاب در رودخانه خشک شیراز افزایش می یابد/آماده باش تمامی دستگاه هابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در حاشیه بازدید از محدوده پل علی ابن حمزه و بررسی وضعیت رودخانه در این محور، بار دیگر از وقوع حادثه سیل دیروز شیراز ابراز تاسف و با بازماندگان جان باختگان اعلام همدردی کرد.

وی افزود: مجموعه شهرداری روز گذشته و با بسیج امکانات در کنار سایر دستگاه ها اقدام به خدمت رسانی در این حادثه کرد و توانست در فاصله زمانی کوتاهی بحران حاصل از سیل دروازه قرآن را مدیریت کند .

اسکندرپور ادامه داد: به علت بارندگی های شب گذشته در چندین نقطه شهر از جمله شهرک سعدی، برخی معابر سطح منطقه چهار و دو و دروازه قرآن شاهد آب گرفتگی هستیم .

شهردار شیراز با بین اینکه طبق اطلاعات دریافتی گفته می شود سیلابی از بالادست رودخانه خشک در حال جاری شدن است که حدود ۵۰ هزار مترمکعب آب را به این رودخانه اضافه می کند، افزود: هم اکنون در همه پل های روی این رودخانه نیروهای شهرداری برای کنترل مشکلات احتمالی حضور دارند .

اسکندرپور اضافه کرد: همچنین به منظور حفظ جان ساکنین روستاهای پایین دست رودخانه خشک به آنها اطلاع رسانی شده است و با در اختیار دادن اتوبوس اقدام به تخلیه این روستاها کرده ایم .
انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار