بیش از ۲۸ هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ هزار و ۱۷۲ مسافر در قالب هفت هزار و ۸۲۶ خانوار از اواخر اسفندماه تاکنون در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های تفریحی استان اسکان داده شدند.

بیش از ۲۸ هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباسعلی  ارجمندی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: امسال هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۳۰ کلاس درس بین راهی در شهرستان‌های نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار دارای بیشترین پذیرش مسافران نوروزی در مدارس این استان هستند.

وی افزایش سهمیه سوخت مدارس سیستان و بلوچستان در ایام نوروز را خواستار شد.

ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ع

بیش از ۲۸ هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار