درحال بروزرسانی/

آخرین آمار تلفات سیل در کشور (۶ فروردین)

با مطالعه این خبر می‌توانید از آخرین آمار تلفات سیل در کشور با خبر شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بارش باران شدید و خطر سیلابی شدن معابر و مسیل‌های رودخانه‌ها در استان‌های خراسان رضوی، ایلام، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، کرمان، کرمانشاه، خراسان شمالی و خوزستان همچنان ادامه دارد.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  با توجه به وجود پایگاه‌های نوروزی در محل حادثه بلافاصله کار امداد رسانی آغاز و به سرعت نیرو‌های کمکی به آنها پیوستند تا کار امداد رسانی به سرعت انجام شود.


بیشتر بخوانید: آخرین خبرها از وقوع سیل در نقاط مختلف کشور(6 فروردین)


 رئیس اورژانس کشور  اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر سطح کشور به مردم کشور توصیه می‌کنیم از حواشی رودخانه ها تا حد امکان فاصله بگیرند.

آخرین تعداد قربانیان سیل در کشور

علی اصغر پیوندی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر شمار فوتی‌های سیل در ٢ روز گذشته را ٢٣ نفر  اعلام کرد و گفت: ۱۹ نفر در شیراز، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در لرستان، یک نفر در کهگیلویه و بویر احمد و یک نفر نیز خوزستان جان خود را از دست داده‌اند.

۵ سال پیش
فوت جوان ۳۲ ساله در سيل مسجدسلیمان

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور گفت: یک جوان ۳۲ ساله در پى امدادرسانی در سیل مسجد سلیمان جان باخت.

۵ سال پیش
آخرین آمار مصدومان و فوتی های سیل شیراز

کولیوند رئیس اورژانس کشور گفت:  ۲۱ نفر در سیل شیراز جان باختند و تاکنون ۹۴ مصدوم شناسایی شدند و هنوز اورژانس در حال امدادرسانى به سیل‌زدگان است.

۵ سال پیش
آخرین آمار تلفات سیل در کشور

کولیوند رئیس اورژانس کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به آخرین آمار تلفات سیل در کشور گفت: دیروز تاکنون موجب مرگ ۲۱ تن از هموطنان شده است که از این تعداد ۱۹  نفر در شیراز، یک نفر در کوهدشت و یک نفر در کهگیلویه و بویر احمد جان خود را از دست داده اند.

۵ سال پیش
۶۹ مصدوم سیل شیراز مرخص شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: از مجموع ۱۱۰ مصدوم حادثه شیراز، تنها ۴۱ نفر هم‌اینک در مراکز درمانی تحت درمان‌های تخصصی و فوق تخصی قرار گرفته و مابقی مرخص شده‌اند.

۵ سال پیش

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۳۰ مصدوم حادثه سیل روز گذشته در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند.

۵ سال پیش


بيشتر بخوانيد:  واژگونی قایق موتوری در گمیشان/ تمام سرنیشنان پیدا شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
فیلم این پیدا شده ها کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
بالاخره نفهمیدیم این باران و سیل فراوان عذاب و عقاب و بلای الهی است یا رحمت و نعمت و برکت الهی ؟! امسال سال خوب و پر خیر و برکت و رحمت و نعمت و مبارکی است یا سال بدی است ؟!
آخرین اخبار