یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت ناشی از سیلاب

استاندار چهارمحال و بختیاری، خسارت ناشی از سیلاب در این استان را یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز سه شنبه ۶ فروردین ۹۸ در نشست ستاد مدیریت بحران استان در چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ گفت: سیلاب طی دو روز اخیر و بر اساس برآورد‌های اولیه، حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت در این استان بر جای گذاشت.

وی افزود: عمده این خسارات مربوط به تأسیسات زیربنایی، جاده‌ها، پل‌ها، شبکه‌های توزیع آب و برق، معابر روستایی، جداول و قنوات کشاورزی و همچنین مزارع پرورش ماهی در شهرستان‌های کیار، کوهرنگ و لردگان است.

عباسی اضافه کرد: بر اثر بارش‌های اخیر، منازل مسکونی یک‌هزار و ۵۰۰ نفر دچار خسارت گردید.

وی ادامه داد: با همکاری مردم و رسانه ها، بحران ابتدایی سیلاب در چهارمحال و بختیاری در حال فروکش است و خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت.

عباسی از مسئولان خواست؛ میزان خسارت ناشی از سیلاب را طی چند روز آینده به صورت مکتوب و برای تخصیص اعتبار، به ستاد مدیریت بحران استان ارسال کنند.
 
گفتنی است؛ سامانه بارشی که از اواخر وقت یکشنبه ۴ فروردین ۹۸ در چهارمحال و بختیاری فعال شد، موجب بارش شدید باران و برف، وزش باد و جاری شدن سیلاب در تمام نقاط استان، همچنین طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها گردید که فعالیت آن تا اواخر وقت امروز سه‎شنبه ادامه دارد.
 
انتهای پیام/خ

نشست ستاد مدیریت بحران در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار