رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت:رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورحسن مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر با بیان اینکه تعامل و همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با بنیاد، حل مشکلات جامعه ایثارگری را تسریع می‌بخشد، گفت: رشد و تعالی انقلاب مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی گفت:خدمت به جامعه ایثارگری و تکریم آنها، توفیقی الهی و افتخاری بزرگ است.

وی ارائه ایده و نظرات سازنده از سوی کارکنان را در پویایی و رشد بنیاد مهم عنوان کرد و گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید نگرش سازمانی را ملاک و معیار کار خود قرار دهند و از تمام توان خود در جهت تحقق سیاست‌ها و اهداف سازمانی استفاده کنند.

پورحسن با بیان اینکه ایجاد انگیزه و ارتقا بهره وری کارکنان در جهت تحقق اهداف سازمانی مؤثر است، اظهار داشت: باید از دانش علمی، خلاقیت‌ها و ظرفیت‌های کارکنان در راستای پیشبرد امور نهایت بهره را ببریم تا خدمات بهتر و مناسب تری به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر ارائه کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم و محوری خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تحقق اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رشادت، ایستادگی و پایمردی این اسوه‌های صبر و ایثار، موجب شده تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شود.

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر نیز با بیان اینکه ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی مهم‌ترین پیام شهداست گفت: آشنایی و پیوند بیش از پیش نسل نوجوان و جوان با اهداف و آرمان‌های آنان، ترویج و تعمیق فرهنگ ناب و متعالی ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر باعث بقای نظام و انقلاب خواهد بود.

عادل اصغرپور، فرماندار عجب شیر نیز بابیان اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شایسته تکریم و احترام هستند اظهار داشت: آحاد مردم و مسئولان وظیفه‌دارند تا با صیانت و پاسداری از آرمان‌های والای شهدا، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین در دیدار با مادر مکرم شهیدان «عبدالعظیم، عبدالصمد و حسین زنده دل» گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ارکان پایداری نظام هستند.

پورحسن افزود: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان کمترین کار در قبال ایثار و فداکاری بزرگ شهدا است.

وی اظهار داشت: شهدا انسان‌های مخلصی بودند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند.

در این مراسم احمد خیرخواه به عنوان رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر منصوب و از خدمات و فعالیت‌های سلمان اسلامی رئیس پیشین این بنیاد تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب شیر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار