اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری، نسبت به احتمال خطر ریزش سنگ و گل در جاده‌های استان هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری نسبت به احتمال خطر ریزش سنگ و گل در جاده‌های کوهستانی استان به دلیل شدت بارش‌های دو روز گذشته تا کنون و وزش باد، هشدار داد و از مردم و مسافران خواست؛ تا اطلاع ثانوی از تردد در این محور‌ها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش؛ هم اکنون تعدادی از جاده‌های مناطق کوهستانی در برخی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، به دلیل ریزش سنگ و گل و لای مسدود شده که با تلاش راهداران در حال بازگشایی است.

همچنین از گردشگران و عشایر خواسته شده است تا از نزدیک شدن به مسیل‌ها و مسیر رودخانه‌های استان به صورت جدی خودداری نمایند.

یادآور می‎شود: هم اکنون تمامی دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ در قالب اکیپ، در مناطق حادثه خیز و دارای احتمال بروز خطر، مستقر و به حالت آماده باش هستند.
 
گفتنی است؛ سامانه بارشی که از اواخر وقت یکشنبه ۴ فروردین ۹۸ در چهارمحال و بختیاری فعال شد، موجب بارش شدید باران و برف، وزش باد و جاری شدن سیلاب در تمام نقاط استان، همچنین طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها گردید که فعالیت آن تا اواخر وقت امروز سه‎شنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

بارش‎های بهاری و وقوع سیل در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: آب و هوا ، سیل ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار