بازدید سرزده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از مرکز بهداشت مهاباد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از مرکز خدمات جامع سلامت قم قلعه بازدید کرد و سپس از واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای در مرکز بهداشت مهاباد بازدید به عمل آورد.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سال ۹۷ اقدامات خوبی برای مرکز بهداشت مهاباد انجام شد که می‌توان به احداث ۶ خانه بهداشت، ۴ مرکز و پایگاه سلامت و بهره برداری از تعدادی از آن‌ها اشاره کرد و از زحمات و پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در این زمینه تشکر کرد.

وی اظهار داشت: شهرستان مهاباد با توجه به رشد جمعیت و گسترش ارائه خدمات سلامت نیازمند احداث دو مرکز خدمات جامع سلامت دیگر می‌باشد با وجود بهسازی تعداد زیادی از خانه هاب بهداشت در راستای اجرای طرح تحول سلامت، ولی تعداد دیگری از خانه‌های بهداشت نیز نیازمند بهسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی می‌باشند.

دکتر رسول انتظار مهدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: هدف از این بازدید تبریک سال نو به همکاران و ارزیابی و نظارت بر واحد‌های فعال خدمت رسان در ایام تعطیلات نوروز است.

وی افزود: تاکنون واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان مهاباد به نسبت میزان کشف مواد غذایی غیر قابل مصرف در سطح استان بعد از ارومیه حائز رتبه دوم شده است که این نشان دهنده فعالیت و پیگیری‌های پرسنل سخت کوش این واحد است.

انتهای پیام / س خ

 معاون بهداشت استان  از مرکز بهداشت مهاباد بازدید کرد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.