ارسال کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده

نخستین محموله کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده ارسال می شود.

نخستین محموله کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده ارسال می شود.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب  مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل زده، جمع آوری کمک های مردم نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

 حسن مرادی افزود: با اعلام فرمانده سپاه استان همدان کمکهای مردم نهاوند در حوزه ها و پایگاه ها و سپاه ناحیه نهاوند جمع آوری شد و اولین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

وی  اظهار داشت : برای جمع آوری کمک های مردمی از تمام ظرفیتهای سپاه نهاوند استفاده می شود و با همکاری رسانه ها و خبرنگاران انشالله کمک های خوبی جمع آوری شود و برای هم وطنان سیل زده ارسال شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: مردم شهرستان انقلابی و نوعدوست نهاوند همواره در عرصه های مختلف کمک رسانی در استان همدان پیشتاز بوده اند و در این عرصه نیز خوشبختانه خوب عمل کرده اند.

مرادی گفت: تاکنون ۱۲ میلیون تومان پول نقد و  مواد غذایی و پوشاک و سایر اقلام خوراکی و غیر خوراکی به ارزش بیش از بیش از ۲۵۰میلیون ریال  توسط سپاه نهاوند جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه نهاوند با قدردانی از مردم نهاوند گفت: با هماهنگی های انجام شده در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

مرادی افزود: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 3810/35/11504545/1 نزد بانک انصار به نام سپاه استان  برای کمک به مردم سیل زده در اختیار همشهریان است.

انتهای پیام / س 

نخستین محموله کمک های مردم نهاوند به مناطق سیل زده ارسال می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.