مدیرکل هواشناسی لرستان:

خروج سامانه بارشی عصر امروز از استان

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت:سامانه بارشی اخیر تا اواخر امشب به صورت کامل آسمان استان را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد ناصر هاشمی ،مدیرکل هواشناسی لرستان گفت:سامانه بارشی اخیر تا اواخر امشب به صورت کامل آسمان استان را ترک خواهد کرد.

محمد ناصر هاشمی بیان کرد: سامانه‌ای بارشی از صبح روز چهارم فروردین ماه وارد آسمان استان شده و تا شب گذشته به طور میانگین ۸۵ میلی متر بارش را در استان ثبت کرد که بیشترین بارندگی با ۱۵۱ میلی متر مربوط به شول آباد بوده همچنین شهرستان پل دختر با ۱۱۷ میلی متر در میان مراکز شهرستانی جایگاه اول را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه از بامداد امروز این سامانه فعالیت خود را دوباره آغاز کرد، افزود: برخلاف دو روز گذشته امروز میزان بارش‌ها در شمال و شرق استان نسبت به جنوب استان بیشتر بوده و شهرستان ازنا با بارش ۴۷ میلی متری تا ساعت ۱۲ امروز در صدر جدول بارندگی استان قرار دارد.

مدیرکل هواشناسی لرستان اظهار کرد: سامانه بارشی اخیر از ساعت ۱۵ امروز از مرکز و جنوب استان خارج می‌شود همچنین این سامانه تا اواخر امشب در شرق و شمال استان فعالیت خواهد داشت و سپس به صورت کامل آسمان استان را ترک خواهد کرد.

هاشمی با اشاره به بارش برف در مناطق شرقی و شمالی استان، تصریح کرد: بارش‌های امروز در مناطق سردسیری استان به صورت برف بوده و تا ظهر امروز شهرستان الیگودرز و دلفان به ترتیب با ۲۰ و ۱۷ سانتیمتر برف بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده اند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار کرد: فردا بعدازظهر سامانه‌ی بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که سبب بارش‌های شدیدی در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ب

سامانه بارشی عصر امروز از استان خارج می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار