بیرانوند: برنده دربی پایتخت قهرمان لیگ برتر می‌شود/ اگر برانکو اجازه می‌داد برای کمک به خرم آباد می‌رفتم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی پایتخت حساسیت خاص خود را دارد و برنده این بازی قهرمان لیگ برتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: به ورزشگاه آزادی آمدم تا تیم ملی فوتبال امید را حمایت کنم.

او درباره اینکه صحبت‌هایی با شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت، گفت: صحبت‌های دوستانه با شفر داشتم و  درباره دربی با  او  صحبت نکردم.

بیرانوند درباره دربی سرخابی‌ها در روز ۱۰ فروردین ماه اظهار کرد:  دربی شرایط خاص خود را دارد و یک بازی احساساتی بین ۲ تیم و هواداران است و فکر کنم هر کدام از تیم‌های استقلال و پرسپولیس که در دربی پیروز شوند روحیه شان در لیگ قهرمانان آسیا بالا می‌رود. به هر حال ما هم تمرکز خود را معطوف  می‌کنیم تا برنده این بازی شویم.  

بیرانوند درباره اهمیت دربی پایتخت اظهار کرد: شرایط سخت دربی پایتخت به این علت است که فاصله امتیازی ۲ تیم به هم نزدیک است. سپاهان امروز برابر ذوب آهن مساوی کرد و ما همچنان صدر جدول هستیم و استقلال هم رتبه دوم باقی ماند. این بازی حساسیت خاص خود را دارد و بار‌ها گفتم که برنده این دربی قهرمان لیگ برتر می‌شود.  

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه مردم ایران دچار سیل و حوادث غیر مترقبه  شدند و سردار آزمون هم در مناطق سیل زده شمال کشورمان بود، گفت: واقعا ناراحت کننده است و مردم کشورمان سال ۹۸ را بد شروع کردند. فکر می‌کنم ما ورزشکاران مانند مردم هستیم، شاید بتوانیم به آن‌ها روحیه بدهیم، اما مسئولان باید به این اتفاقات رسیدگی کنند و امروز هم خبر رسید که سمت پل دختر لرستان هم سیل آمده است و مردم شرایط بدی دارند و با من تماس می‌گیرند. به هر حال باید شرایطی فراهم شود تا آن‌ها بتوانند از مناطق سیل زده بیرون بیایند و اهالی لرستان به خصوص پل دختر وضعیت سختی دارند. انشالله اتفاقات خوب برای مردم کشورمان رخ بدهد و من نگران مردم هستم و دوست داشتم سال ۹۸ یک سال رویایی برای مردم کشورمان باشد، اما متاسفانه این اتفاقات ناگوار رخ داد.  

او درباره اینکه اگر فرصت کنید به مناطق سیل زده می‌روید، بیان کرد:  شک نکنید که به کمک سیل زدگان می‌رفتم. اتفاقی که امروز برای شهرم خرم آباد سمت پل دختر رخ داد واقعا اگر برانکو اجازه بدهد خودم را به آنجا می‌رسانم. شاید هیچ کاری از دستم برنیاید، اما برای روحیه دادن به آنجا می‌روم. البته متاسفانه یک بازی خیلی مهم با استقلال داریم و این کار ما را سخت کرده است و مطمئن باشید بعد از دربی پایتخت خودم را آنجا می‌رسانم.  

بیرانوند درباره مشکلات مالی پرسپولیس خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما اتفاقات ناگواری که برای کشورمان رخ داده است و به هیچ وجه به مشکل مالی فکر نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران - عراق/ جنگ برای صدرنشینی

سهرابی: داور خارجی چه گلی به سر فوتبال ایران زده است/ داوران کشورمان تعلق رنگی ندارند


انتهای پیام/  

اظهارات بیرانوند درباره دربی پایتخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار