بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها خسارت وارد شد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: برآورد خسارت اولیه سیل در کرمانشاه بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کشاورزی، راه و زیر ساخت شهرداری است.

بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها خسارت وارد شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه  گفت:اکنون در ستاد بحران در حال جمع‌بندی گزارش اولیه دستگاه‌های اجرایی هستیم و تا کنون بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان ارزیابی اولیه نشان از خسارت وارده به زیرساخت‌های کشاورزی، راه و زیر ساخت شهرداری است که در اولین فرصت عدد قطعی نیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: اگرچه با کاهش بارندگی‌ها سطح آب کاهش یافته، اما کماکان این هشدار وجود دارد و امکان طغیان چشمه‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: به دنبال سیلابی که در سرپل ذهاب ایجاد شد جابجایی و اسکان ۳۵ کانکس که در حریم رودخانه الوند قرار داشتن در دستور کار قرار گرفت و محل اسکان موقت در سالن‌های ورزشی برای آن‌ها نیز فراهم شده است.

وی گفت: به دنبال این بارش‌ها ۴۶ روستا با مشکل تأمین آب مواجه شدند که مشکل آن‌ها برطرف شده و مابقی کماکان مشکل آب دارند که از طریق تانکر آبرسانی سیار صورت می‌گیرد خوشبختانه در حال حاضر تمام راه‌های شهری و روستایی باز و همچنین پل‌های آسیب دیده بازسازی شده است و هیچ گونه مشکل مسدودی راه نداریم هیچ گونه قطعی برق و گاز در روستا‌ها و شهر‌ها نداریم.

 

 

 انتهای  پیام/ز

 

 

جابجایی و اسکان ۳۵ کانکس حریم رودخانه الوند

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار