امکان سرریز شدن سد قشلاق وجود دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان میزان ورودی آب به سد قشلاق را حدود ۴ برابر سال گذشته عنوان کرد و افزود: امکان سرریزشدن سد قشلاق وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: دبی ورودی سد قشلاق در سال‌جاری ۱۶ مترمکعب بر ثانیه است در حالیکه دبی ورودی این سد در سال گذشته ۴.۳۲ مترمکعب بر ثانیه بود.

خرم افزود: پس از بازدید استاندار کردستان از سد قشلاق سنندج، شرکت آب منطقه‌ای استان میزان ورودی آب به این سد را حدود ۴ برابر سال گذشته عنوان کرد که امکان سرریزشدن آن وجود دارد.وی در ادامه افزود: حجم نرمال سد قشلاق ۲۱۵ میلیون مترمکعب است که در حال حاضر ۹۶ درصد ظرفیت آن پر شده است.

وی بیان کرد: بنا به تاکید استاندار کردستان مبنی بر تخیله اماکن مسکونی پایاب سد قشلاق به ساکنان ۴۰ واحد مسکونی در بستر و حریم رودخانه پایاب سد به صورت مکتوب اعلام شده که باید منازل خود را تخلیه کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان اذعان داشت: در محدوده رودخانه پایاب سد قشلاق سنندج حدود ۳۰ خانوار در حریم رودخانه و ۱۰ خانوار در بستر قرار دارند که ضمن اخطار کتبی، حضوری هم به آن‌ها اعلام شده که منازل مسکونی خود را تخلیه کنند.

انتهای پیام/ع

امکان سرریز شدن سد قشلاق وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.