اخبار متفاوت رسانه‌ها از مدت دوری رونالدو

رسانه‌های معتبر ایتالیایی امروز اخبار متناقضی را درباره مصدومیت او منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار تیم های ملی فوتبال پرتغال و صربستان در چارچوب بازی های انتخابی یورو ۲۰۲۰، کریستیانو رونالدو کاپیتان و ستاره ی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از ۳۰ دقیقه دچار مصدومیت و از زمین بازی خارج شد.

از زمان مصدومیت رونالدو اظهار نظرهای متفاوتی درباره مدت دوری او از زمین مسابقه منتشر شد اما امروز رسانه های معتبر ایتالیایی مطالب متناقضی را درباره مصدومیت او منتشر کردند. روزنامه گاتزتا امروز در مطلبی نوشت، رونالدو احتمالا بازی رفت یوونتوس مقابل آژاکس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. اما ۲ روزنامه معتبر دیگر ایتالیا یعنی کوریره و توتو اسپورت می گویند که او فقط سه بازی را از دست خواهد داد (امپولی، کالیاری و میلان) و به دیدار با آژاکس می رسد. روزنامه تورینی توتو اسپورت نقل قولی هم از رونالدو منتشر کرده است که می گوید: این مصدومیت نمی تواند مانع بازی من مقابل آژاکس شود.

یوونتوس و آژاکس ۱۴ روز دیگر (۲۱ فروردین) در لیگ قهرمانان اروپا دیدار حساسی را برگزار می‌کنند و رونالدو امروز به تورین برمیگردد تا برای آن دیدار حساس زیر نظر پزشکان یووه آماده شود.


بیشتر بخوانید:

بی تفاوتی رونالدو نسبت به تیم سابق خود

پیروزی پر گل فرانسه و انگلیس مقابل رقبا/توقف پرتغال در شب مصدومیت رونالدو

رونالدو جدید در راه است+ عکس


انتهای پیام/

مدت دوری رونالدو از فوتبال در هاله ای ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار