پنالتی سپاهان و اخراج بازیکن ذوب‌آهن درست بودند

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور بازی دربی اصفهان قضاوت خوبی داشت و پنالتی سپاهان به درستی اعلام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،نوذر رودنیل  در خصوص داوری شهرآورد اصفهان اظهار داشت: دوندگی و جای‌گیری پیام حیدری در این بازی خوب بود و همراه با کمک‌داوران قضاوت خوبی انجام دادند؛ خطا‌ها و کارت زرد‌هایی که داور بازی اعلام کرد، درست بودند.

کارشناس داوری فوتبال افزود: در دقیقه 45 نیمه اول گل ذوب‌آهن به درستی توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد و اعتراض‌ها بی‌مورد بود؛ همچنین در دقیقه 51 پنالتی سپاهان به درستی گرفته شد، پای دوم بازیکن سپاهان نیز داخل محوطه جریمه شد و خطا صورت گرفت.

پنالتی سپاهان و اخراج بازیکن ذوب‌آهن درست بودند

وی با بیان این‌که در دقیقه 85 خطای منجر به گل ذوب‌آهن صحیح بود، گفت: در دقیقه 88 ادامه بازی در محوطه جریمه ذوب‌آهن درست بود، بازیکن ذوب‌آهن قصد زدن توپ را دارد و بازیکن سپاهان خود را به وی می‌زند و زمین می‌خورد که پنالتی نیست.

رودنیل در پایان خاطر‌نشان کرد: در دقیقه 90 ضربه دروازه به سود ذوب‌آهن اعلام شد که مورد اعتراض بازیکنان سپاهان بود که چرا داور کرنر نگرفت اما تصمیم داور صحیح بود؛ همچنین در دقیقه 90 + 3 نیز کارت زرد دوم به محمد‌رضا عباسی و اخراج وی به درستی صورت.

 دیدار معوقه تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال که روز گذشته در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند.

 

انتهای پیام /س

اعلام نظر کارشناس داوری درباره دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.