رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات بلاعوض و حمایتی به سیل زدگان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پرداخت تسهیلات در قالب وام‌های معیشتی ۵ میلیون تومانی و حمایتی ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی به حادثه دیدگان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در نشست بررسی خسارت‌های سیل شیراز با حضور استاندار فارس و مدیران استانی اظهار کرد: افرادی که لوازم زندگی آن‌ها زیر آب یا آوار رفته باشد می‌توانند از کمک معیشتی و بلاعوض ۵ میلیون تومانی و حمایتی ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی استفاده کنند، همچنین به این افراد تا سقف ۱۵ میلیون تومان وام کم بهره داده می‌شود.

وی با اشاره به حادثه سیل شیراز گفت: خسارت‌های ناشی از این پدیده به اماکن مسکونی و خودرو‌ها جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان بنیاد مسکن در حال بررسی ابعاد خسارت و برآورد زیان‌های وارد شده به اماکن مسکونی هستند، تصریح کرد: با روشن شدن آمار خسارت‌ها، پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلا عوض به آسیب دیدگان آغاز می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، افزود: هزینه‌هایی برای حمل و نقل خودرو‌های خسارت دیده در شیراز و سایر شهر‌های خارج از استان فارس در نظر گرفته شده است.

تابش با اشاره به اینکه خودرو‌هایی که با بیمه، قرارداد جبران خسارت دارند از بیمه خسارت دریافت می‌کنند، افزود: سایر خودرو‌هایی که قرار داد بیمه بدنه ندارند خسارتشان از محل کمک‌های انجام شده، پرداخت می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: کارشناسان این بنیاد برای برآورد خسارت از تمامی خانواده‌ها بازدید می‌کند.

تابش با بیان اینکه مردم اطمینان داشته باشند که در این حادثه همه ابعاد موضوع دیده خواهد شد، اضافه کرد: وام‌های معیشتی و بلاعوض در خانه‌هایی که مستأجر در آن ساکن بوده به مستاجرین اعطا می‌شود.

انتهای پیام/چ

پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در شیراز

برچسب ها: حوادث ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.